четверг, 21 мая 2020 г.

Մայիսի 25-ից-հունիսի 30-ի նախագծեր

  1. Ուսումնական կարողությունների գրանցման ստուգատես
Մասնակիցներ՝7-րդ և 8-րդ դասարանների սովորողներ
Նպատակը՝
Սովորողը պետք է նշի  քիմիայի հեռավար առցանց  ուսուցման ժամանակ ձեռք բերած որևէ նոր կարողություն և հմտություններ:
Ժամանակը՝մայիսի 25-ից-հունիսի 30-ը
Արդյունքը սովորողները կարող են ներկայացնել պատումի,տեսանյութի կամ ձայնագրման ձևով: 
Սովորողների հղումներ՝
Այվազյան Էլիզա
Զոլյան Զոյա
Մուրադյան Մանե՝
Ազատյան Ամալյա
Հովակիմյան Վիգեն
Կոշկարյան Ալեն
Միրզոյան Ասյա
Կարապետյան Իռեն
Հարությունյան Միլենա
Սուքիասյան Արև
Հովհաննիսյան Արսեն
Լիլիթ Մինասյան
Գոմցյան Կարինե
Քամալյան Միլենա
Փաշինյան Շուշան
Մանուկյան Կարինա
Մանուկյան Մարիաննա
Կարապետյան Իռեն
Ղազարյան Հայկ
Հովակիմյան Վիգեն
Սաթինե Տեր-Պետրոսյան
Հայրապետյան Քնարիկ
Միրզոյան Ասյա
Համբարձումյան Մարգարիտա
Կարապետյան Էլեն
Համբարձումյան Գայանե

2.Առցանց-ֆիզիկական միջավայրի համակցում

Մասնակիցներ՝7-րդ և 8-րդ դասարանների սովորողներ և «Մուտք կրթահամալիր» ճամբարականներ
 նախագծի շրջանակում
Նպատակը՝միջին դպրոցի սովորողների և  «Մուտք կրթահամալիր» ճամբարների սովորողների հետ համատեղ  Սովորող սովորեցնող նախագծի իրականացում քիմիայի լաբորատորիայում:
Ժամանակը՝մայիսի 25-ից-հունիսի 30-ը
Արդյունքը սովորողները կարող են ներկայացնել պատումիի,տեսանյութի կամ ձայնագրման ձևով: 
Հունիսի 17
10։00-13։00 այցելել եմ կրթահամալիր իրականացնելու Առցանց-ֆիզիկական միջավայրի համակցում նախագիծը,բայց ջուր չլինելու և շինարարական աշխատանքների աղմուկի  պատճառով ցավոք հնարավոր չեղավ:Մաքրեցի և վերադասավորեցի քիմիայի լաբորատորիան: 

3.Թարգմանական նախագիծ

0 comments:

Отправить комментарий