Նախագծեր

  Նախագծեր 2016-17թ

Նախագիծ`կրթական ծրագրերի փոխանակում,տես

Նոյեմբեր՝Քիմիան կյանք է. 

Կրթական փոխանակումներՀոկտեմբեր
  • Քիմիան կյանք է-7-րդ դաս.՝շարունակվում է
  • Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագիծ
  • Հայաստանի արտադրական հիմնարկներ՝Բյութեղավանի ապակու գործարան պատանի քիմիկոսներ
  • Քիմիական ռեակցիաները  մեր շուրջը-8-րդ դասարան
  • Բարձրունքի հաղթահարում նախագիծ

  • Սեպտեմբեր`

     Նախագծեր հունիս 2016թ ամառային ճամբար

    1.  Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն

    Բնագիտության ներքին բակում աշխատանքներ

    Նպատակը-բնագիտության ուսուցումը բնագիտության ներքին բակում

    1.բացօթյա լսարանի ստեղծում.  քարերի դասավորվածությամբ ստեղծել սեղանաթոռներլվանալհնարվորինս հարթեցնելներկել:

    2.Բակը դարձնել ծաղկանոց:

    Այդ նպատակի համար՝

    ա.հայթայթել ծաղիկների սերմեր և թաղարներ

    բ.փխրեցնել և պարարտացնել հողը

    գ.փոքրիկ քարերով ձևավորել հողային տարացքներ,տնկել և ցանել թաղարներ և սերմերը,ջրել

     2. Միջառարկայական նախագիծ ֆիզիկա քիմիա՝էլեկտրոլիտներ և ոչէլեկտրոլիտներ,էլեկտրոլիտային դիսոցում

    Գործնական աշխատանք՝Էլեկտրոլիտներ և ոչէլեկտրլիտներ
    փորձ1
    1.Հ³í³ùÇñ ßÕó  áñÁ µ³Õϳó³Í ¿ ɳÙåÇó, µ³Ý³Éáõó, Ñáë³ÝùÇ
                      ³ÕµÛáõñÇó,ամպերաչափից: Ødzóñեք ³Ýç³ïÇãÁ ¨ ѳÙá½íեք, áñ ßÕóÛáí Ñáë³Ýù ¿  ³ÝóÝáõÙ:
    ÆÝãå»±ë ѳÙá½í»ցիր, áñ ßÕóÛáí Ñáë³Ýù ¿ անցնում:
                     փորձ2
    Այժմ հավաքեք նկարում պատկերված շղթան (ածխե էլեկտրոդներով վաննան լցված է օդով) :փորձ3.
          Էլեկտրոդները իջեցրեք բաժակում լցրած չոր աղի՝ NaCl(նատրիումի քլորիդ,կերակրի և միացրեք հոսանքի աղբյուրին:
    փորձ 4.
     Էլեկտրոդները իջեցրեք բաժակում լցրած չոր պղնձիëáõÉý³ïǪ CuSO4(պղնձարջասպ) մեջ:  Նույնը կատարեք շաքարավազի հետ:
    . փորձ 5
    .ա.Էլեկտրոլիտիկ վաննան լցրեք  թորած ջուր,մեջը ընկղմեք էլեկտրոդները,միացրեք հոսանքի աղբյուրին
    բ.Ջրում լուծենք կերակրի աղ,ստացված լուծույթի մեջ ընկղմեք էլեկտրոդները ու միացրեք հոսանքի աղբյուրին:
    գ. Վաննայի մեջ շաքարի ջրային լուծույթ լցրեք, էլեկտրոդներն ընկղմեք ու միացրեք հոսանքի աղբյուրին:
    դ.Պատրաստեք պղնձի  ëáõÉý³ïǪ CuSO4 ËÇï çñ³ÛÇÝ ÉáõÍáõÛÃ, էլեկտրոդներն ընկղմեք և միացրեք հոսանքի աղբյուրին,  5-7ր.  թողեք լուծույթով հոսանք անցնի:
                     Այդ ընթացքում հետևեք, թե ինչ է կատարվում անոթում:
                     Շղթան անջատելուց հետո էլեկտրոդները լուծույթից դուրս հանեք և պարզեք,  թե նրանց հետ ինչ է կատարվել:

    º½ñ³Ï³óáõÃÛáõÝ   

        Նախագծեր մայիս 2016թ 

    1. Մայիսի 12-ին մայիսյան հավաքի րջանակներում՝  ճամփորդություն դեպի Գառնի-Դեղարդ ,,Սեյսմիկ .. կայան  (քիմիայի խմբի հետ) նախագծի շրջանակներում՝ Քիմիական նյութերի առաջացումը երկրաշարժի ժամանակ՝                                                                                                                                                                                                                                                 http://mijin.mskh.am/14577  
    2. Մայիսյան հավաքի շրջանակնՀանդիպում Վանաձորի թիվ 2 դպրոցի ուսուցչական անձնակազմի հետ:  http://mijin.mskh.am/14518
    3.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           http://mijin.mskh.am/14539                                                                                    Մայիսի  3-ին բաց դաս քիմիայի ընտրության խմբի հետ՝Գենետիկ կապը անօրգանական նյութերի միջև  Գործնական աշխատանք`իրագործել շղթա՝                                                                                                                                             Mg>MgO>Mg(OH)2>MgCl2                                                                                                Մետաղ-հիմնային օքսիդ հիմք-աղ                                                                                                                          Փորձ 1.  Մագնեզիումի այրումը   
                 2Mg+O2=2MgO
               Փորձ 2.  Մագնեզիումի  օքսիդի  փոխազդեցությունը  ջրի  հետ 
               
                       MgO+H2O=Mg(OH)2
               Փորձ 3.Հիմքերի հայտանյութերի հետ:Լրացրեք աղյուսակը                                                                  

      Ինդիկատորների անվանումը
      Նրանց  գույները
      Հիմքերում առաջացած գույները
      լակմուս
      մանուշ.
      ֆենոլֆտալեին
      անգույն
      մեթիլնարնջագույն
      նարնջ.
       Փորձ 4 Չեզոքացման ռեակցիա.Հիմքերի փոխազդեցությունը թթուների հետ  
                   Mg(OH)2+2HCl=MgCl2+2H2O
         Գրել բոլոր ռեակցիաների հավասարումները:
    4. Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն
    5.  Նախագիծ   9-րդ դասարաններում Տարրերի քիմիա-մետաղներ ,շարունակություն:                                                                                                  Անուշ Նիկողոսյան՝https://docs.google.com/presentation/d/1oYhk3S3PptNYgd03D3cY9_Bb6ccg2bYcjW384t6xAIA/edit#slide=id.p

    6.  Նախագիծ՝7-րդ դասարաններում՝Քիմիական տարրերի անձնագրերի ստեղծումը
    7. Ճամփորդություններ տարբեր արտադրություններ
    8. Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակությունը:

                Նախագծեր՝ապրիլ 2016թ:

    1. Ապրիլի 26-ին քիմիայի ընտրության խմբի հետ մասնակցեցինք էկոտուրյան բաց դասին` http://mijin.mskh.am/14426
    2. Ապրիլի 22-ին Երկրի օրը երկրի հետ՝ 4-րդ դասաժամ: 7-1 դասարանի քիմիայի խումբ՝ մագլցող տնկիների տնկում բնագիտական բակում:                                                                                    13072037_1688851004700593_2053102227_o  13078068_1688851031367257_1064649439_o                https://qristinem.wordpress.com/2016/04/22/%D5%A5%D6%80%D5%AF%D6%80%D5%AB-%D6%85%D6%80%D5%A8-%D5%A5%D6%80%D5%AF%D6%80%D5%AB-%D5%B0%D5%A5%D5%BF-7-1-%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%AA%D5%A1%D5%B4%D5%AB%D5%B6/                     
    3. Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն
    4. Էկոտուրի ընդառաջ՝,,Մթնոլորթի պահպանումը..նախագիծ  (քիմիայի խմբի հետ)
    5. Նախագիծ՝  8-րդ  դասարաններում՝Ջուրը՝համար մեկ նյութը երկրագնդի վրա         http://mijin.mskh.am/14284                                                                                                       https://alexmanukyan.wordpress.com/2016/04/14/%D5%BB%D5%B8%D6%82%D6%80/
    6. Նախագիծ   9-րդ դասարաններում Տարրերի քիմիա-մետաղներ                                                                                Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն

    Բնագիտության ներքին բակում աշխատանքներ

    ՆԲպատակը-բնագիտության ուսուցումը բնագիտության ներքին բակում

    1.ացօթյա լսարանի ստեղծում.  քարերի դասավորվածությամբ ստեղծել սեղան, աթոռներ, լվանալ, հնարվորինս հարթեցնել, ներկել:

    2.Բակը դարձնել ծաղկանոց:

    Այդ նպատակի համար՝

    ա.հայթայթել ծաղիկների սերմեր և թաղարներ

    բ.փխրեցնել և պարարտացնել հողը


    գ.փոքրիկ քարերով ձևավորել հողային տարացքներ,տնկել և ցանել թաղարները և սերմերը,ջրել

    Նախագծեր 2016թ երկրորդ կիսամյակ
    Պատանի քիմիկոս ընտրությամբ գործունեություն

    1.  ,,Հետաքրքրաշարժ փորձեր..շարունակելի
    2. Միջառարկայական նախագծեր՝,քիմիա ֆիզիկա,,կենսաբանություն՝շարունակելի
    3. Ինչ տարրերից և նյութերից է կազմված մեր օրգանիզմը
    4.  4.Նախագիծ՝Ռադոնի որոշումը օդում երկրաշարժի ժամանակ
      5. ճամփորդություն՝Սեյսմիկ կայան  քիմիայի ընտրության խմբի հետ՝                                                                                               Նպատակը`Երկրաշարժի որոշումը քիմիական նյութերի միջոցով

    Նախագծեր 2015-16թ.
    Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր՝
    7-րդ դասարաններում՝                                                                   

    Հայ և արտերկյա քիմիկոսների կյանքը և հայտնագործությունները:

    Թորոսյան Սոնա՝

    http://milenatorosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_39.html      
    Բոյաջյան Սերգեյ՝ http://mijin.mskh.am/13270
    Մարգարյան Սարգիս
    ՝https://saq2003.wordpress.com/category/%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1/
    Թադևոսյան Անուշ 
    ՝http://www.slideshare.net/anushtad/hay-ev-arterkrya-qimikosneri-kyanqi-masin
    Թորոսյան Միլենա՝
    http://milenatorosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_39.html
    Մարկոսյան Միլենա՝
    http://milenamarkosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_21.html
    8-րդ դասարաններում՝                                                                    N 1-տարրը երկրագնդի վրա: Օքսիդները մեր շրջապատում:
          http://mijin.mskh.am/12954- Էդիտա Գալստյան
        http://mijin.mskh.am/12926 -Գայանե Օհանյան
    https://editagalstyan.wordpress.com/2015/12/14/%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D6%83%D5%B8%D6%80%D5%B1%D6%89-%D5%A9%D5%A9%D5%BE%D5%A1%D5%AE%D5%B6%D5%AB-%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%B8%D6%82%D5%B4/Գաստյան Էդիտա
    9-րդ դասարաններում՝ 
                                                                 
    Տարրերի քիմիա

    Պատանի քիմիկոս ընտրությամբ գործունեություն
     
    Հետաքրքրաշարժ փորձեր


    Սեպտեմբեր-նոյեմբեր կատարած նախագծեր Միջառարկայական նախագիծ՝քիմիա,ֆիզիկա,կենսաբանություն

    Անվանումը՝,, Մաքուր նյութեր.

    • http://mijin.mskh.am/12369
    • https://gayanemkhitaryan.wordpress.com/%D5%B6%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A3%D5%AE%D5%A5%D6%80/
    • https://www.youtube.com/watch?v=LIMg31zYxNY&app=desktop
    •  միջառարկայական նախագծի շրջանակներում ճամփորդություն,Աղի լիճ.. Գաջի գործարանի,,լողավազաններ.. քիմիայի ընտրությամբ գորունեության խմբով:
      http://mijin.mskh.am/12495
      http://mijin.mskh.am/12492
    • http://mijin.mskh.am/12592

    .Նախագիծ՝ջրածին որպես այլ ընտրանքային վառելանյութ՝՝

    • Ջրածնի ստացումը՝ http://mijin.mskh.am/12402
    • Ջրածինը որպես վերականգնիչ՝՝ http://mijin.mskh.am/content/%D5%A1%D5%B5%D5%BD%D6%85%D6%80-%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%A8%D5%B6%D5%BF%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%AA%D5%A1%D5%B4%D5%AB%D5%B6-%D5%BE%D5%A5%D6%80%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6%D5%A3%D5%B6%D5%A5%D6%81%D5%AB%D5%B6%D6%84-%D5%BA%D5%B2%D5%AB%D5%B6%D5%B1%D5%A8-%D5%BB%D6%80%D5%A1%D5%AE%D5%B6%D5%AB-%D5%B4%D5%AB%D5%BB%D5%B8%D6%81%D5%B8%D5%BE

    7-րդ դասարաններում


    1. Հայ և արտերկյա քիմիկոսների կյանքը և հայտնագործությունները:
    2. Մաքուր նյութեր և խառնուրդները մեր կենցաղում:


    8-րդ դասարաններում՝

    1. N 1-տարրը երկրագնդի վրա: Օքսիդները մեր շրջապատում:
    2. N 1 տարրը տիեզերքում:Քիմիան և տիեզերքը:
    3. N 1 նյութը երկրագնդի վրա:
    9-րդ դասարաններում՝

    1. Տարրերի քիմիա

    Նախագիծ`Ջերմոց 2015թ
    Կարող եք տեսնել այստեղ և այստեղ:
     Նախագիծ` ՝ Ջերմոց ՝պարարտանյութերի դերը բույսերի աճման համար
    Միջառարկայական նախագիծ`քիմիա,ֆիզիկա,կենսաբանություն
    Նպատակը`ջերմոցի կառուցվածքը, հողի կազմությունը և պարարտանյութերի դերը ջերմոցային բույսերի աճման  համար:
    Բույսերի բնական աճի ու զարգացման համար անհրաժեշտ է մոտ 22 քիմիական  տարր.միկրո և մակրո տարրեր:Երեք կարևորագույն տարրեր՝ ազոտ, ֆոսֆոր, կալիում բույսերին անհրաժեծտ են մեծ քանակությամբ: Եվ այդ պատճառով է , որ այդ տարրերը մտնում են պարարտանյութերի կազմի մեջ:: Գոյություն ունեն  ազոտային, ֆոսֆորային,կալիումական պարարտանյութեր: Ջերմոցում տարբեր բույսերի աճման համար հողում անհրաժեշտ են կոնկրետ պարարտանյութերի առկայությունը:
    Ազոտը՝ ընդհանուր բնութագրումը, ստացումը, հատկությունները: Ազոտի կարևորագույն միացությունները:
    Ֆոսֆոր՝՝ ընդհանուր բհութագրումը, ստացումը, հատկությունները: Ֆոսֆորի  կարևորագույն միացությունները: Մակրո- և միկրոտարրերի նշանակությունը բույսերի աճման համար: Ազոտային, ֆոսֆորային,կալիումական պարարտանյութերի կիրառումը գյուղատնտեսության մեջ:



    Ծրագիր-նախագիծ , Նախագիծ-քիմիա, Իրականացված նախագծեր 7-9 (Առաջին Կիսամյակ 2013թ. -2014թ.)
     Գործընթացքը.
    Սովորողները բաժանվում են խմբերի, ընտրում են թեմաները , ինքնուրույն աշխատում են թեմաների վրա:

    Նախատեսված գործնական աշխատանքները`
    Գործնական  աշխատանք ՝ Ազոտի և ամոնիակի մոլեկուլների մոդելների հավաքումը:
    Գործնական  աշխատանք ՝ Ազոտական և ֆոսֆորական թթուների  հատկությունները:
    Գործնական  աշխատանք՝ Ծանոթացում ազոտային և ֆոսֆորային պարարտանյութերի հետ:
    Գործնական  աշխատանք՝ նիտրատների որոշումը:
    Գործնական  աշխատանք՝Ֆոսֆորական  հանքային պարարտանյութերի որոծումը:
     Նախատեսված ճամփորդություն՝ Այցելություն տարբեր ջերմոցներ`Կարին գյուղի:

    Արդյունքների ամփոփումը, գնահատումը`Ուսումնական նյութի ստեղծում:


    «Հակոբ Հակոբյան» բնագիտական-տեխնիկական ստեղծագործության կենտրոնի նորացման նախագիծ

    IMG_1869_0

       ՆԱԽԱԳԻԾ`
    Հակոբ Հակոբյանի անվան այգին ,որպես ուսումնական միջավայր

    Նպատակը`
    1.      Բնության երևույթների ուսումնասիրությունը
    2.      Էկոլոգիական խնդիրների ուսումնասիրությունը
    Գործընթացը`
    1.      Տարածքի մաքրում
    2.      Տարածքի չորացած ճյուղերի և ծառերի հատում:
    3.      Տարածքի հողի փխրեցում,պարարտացում,բերի հողի   ավելացում
    4.      Անհրաժեշտության     դեպքում    տարածքի  ցանկապատում,ներկում
    5.      Ավելի ադապտացված բույսերի ,  պտղատու  ծառերի/բալենի.կեռասենի,ծիրանի,թզենի/տնկում  և     խնամք
    6.      Նոր `Հայաստանի  համար  ոչ բնորոշ   բույսերի հայթայթում  և տնկում
    7.      <<Ջերմոց  >>    նախագծի  իրականացում

    Նախագծի  իրականացման  համար  անհրաժեշտ  պարագաներ
       1.բահեր`5հատ
       2.փոցխեր`3հատ
       3.պարարտանյութեր
       4.սևահող
       5.տնկիներ
       6.դույլ`2հատ
       7.աշխատանքային ձեռնոցներ
       8.ճյուղահատման մկրատ
       9.սղոց
     10.5 հատ սեղան  20 հատ աթոռներ
      Ճամփորդություններ.
                  1.բուսաբանական այգի
                  2.Կարինի  տնկարան
                 3.Ստեփանավանի  <<Դենդրոլոգիական>> այգի
    Իրականացումը.բնագիտության կենտրոնի դասավանդողներ, 7-12-րդ դասարանների սովորողներ,այգեպան:
    Իրականացման ժամկետը. Անժամկետ

    Այս նախագծի իրականացման սկիզբը՝ տարածքի մաքրում, մոլախոտերի հեռացում, նոր տնկիների ավելացում:
    Ժաննա Թադևոսյան
    Սիրուշիկ Սահակյան
    Գայանե Մխիթարյան
    Նախագծի իրականացման շարունակություն: Հակոբ Հակոբյանի անվան այգին ներկա դրությամբ
    Թամար Հարությունյանայգու ձևավորումը
    Գայանե Մխիթարյան
    Անուշիկ Նիկողոսյան
    Սիրուշիկ Սահակյան
    Աշխատանքները շարունակվում են:



    0 comments:

    Отправить комментарий