Նախագծեր 2020-2021
Նախագծեր 2016-17թ
Նախագիծ`կրթական ծրագրերի փոխանակում,տես
Նոյեմբեր՝Քիմիան կյանք է.
Կրթական փոխանակումներՀոկտեմբեր
Սեպտեմբեր`
- Քիմիան կյանք է-7-րդ դաս.
- Մոլորակների քիմիական բաղադրությունը
- Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագիծ
- Մեզ շրջապաըող նյութերի ուսումնասիրում- 8 դաս.
- Կրթական փոխանակման նախագիծ ԷՅ Թի Փիհիմնադրամի հետ
Նախագծեր հունիս 2016թ ամառային ճամբար
- Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն
Բնագիտության ներքին բակում աշխատանքներ
Նպատակը-բնագիտության ուսուցումը բնագիտության ներքին բակում
1.բացօթյա լսարանի ստեղծում. քարերի դասավորվածությամբ ստեղծել սեղան, աթոռներ, լվանալ, հնարվորինս հարթեցնել, ներկել:
2.Բակը դարձնել ծաղկանոց:
Այդ նպատակի համար՝
ա.հայթայթել ծաղիկների սերմեր և թաղարներ
բ.փխրեցնել և պարարտացնել հողը
գ.փոքրիկ քարերով ձևավորել հողային տարացքներ,տնկել և ցանել թաղարներ և սերմերը,ջրել
2. Միջառարկայական նախագիծ ֆիզիկա քիմիա՝էլեկտրոլիտներ և ոչէլեկտրոլիտներ,էլեկտրոլիտային դիսոցում
Գործնական աշխատանք՝Էլեկտրոլիտներ և ոչէլեկտրլիտներ
փորձ1
1.Հ³í³ùÇñ ßÕó áñÁ µ³Õϳó³Í ¿ ɳÙåÇó,
µ³Ý³Éáõó, Ñáë³ÝùÇ
³ÕµÛáõñÇó,ամպերաչափից: ØÇ³óñեք ³Ýç³ïÇãÁ ¨
ѳÙá½íեք, áñ ßÕóÛáí Ñáë³Ýù ¿ ³ÝóÝáõÙ:
ÆÝãå»±ë ѳÙá½í»ցիր, áñ ßÕóÛáí Ñáë³Ýù ¿ անցնում:
փորձ2
Այժմ հավաքեք նկարում
պատկերված շղթան (ածխե էլեկտրոդներով վաննան լցված է օդով) :փորձ3.
Էլեկտրոդները իջեցրեք բաժակում լցրած
չոր աղի՝ NaCl(նատրիումի քլորիդ,կերակրի և միացրեք հոսանքի աղբյուրին:
փորձ 4.
Էլեկտրոդները իջեցրեք բաժակում լցրած չոր պղնձիëáõÉý³ïǪ CuSO4(պղնձարջասպ) մեջ: Նույնը կատարեք շաքարավազի հետ:
. փորձ 5
.ա.Էլեկտրոլիտիկ վաննան լցրեք թորած ջուր,մեջը ընկղմեք էլեկտրոդները,միացրեք հոսանքի աղբյուրին
բ.Ջրում լուծենք
կերակրի աղ,ստացված լուծույթի մեջ ընկղմեք էլեկտրոդները ու միացրեք հոսանքի
աղբյուրին:
գ. Վաննայի մեջ շաքարի ջրային լուծույթ լցրեք, էլեկտրոդներն ընկղմեք ու միացրեք հոսանքի աղբյուրին:
դ.Պատրաստեք պղնձի ëáõÉý³ïǪ CuSO4 ËÇï çñ³ÛÇÝ
ÉáõÍáõÛÃ, էլեկտրոդներն ընկղմեք և միացրեք հոսանքի աղբյուրին, 5-7ր. թողեք լուծույթով հոսանք անցնի:
Այդ ընթացքում հետևեք, թե ինչ է կատարվում անոթում:
Շղթան անջատելուց հետո էլեկտրոդները լուծույթից դուրս հանեք և
պարզեք, թե նրանց
հետ ինչ է կատարվել:
º½ñ³Ï³óáõÃÛáõÝ
Նախագծեր մայիս 2016թ
Մայիսի 12-ին մայիսյան հավաքի րջանակներում՝ ճամփորդություն դեպի Գառնի-Դեղարդ ,,Սեյսմիկ .. կայան (քիմիայի խմբի հետ) նախագծի շրջանակներում՝ Քիմիական նյութերի առաջացումը երկրաշարժի ժամանակ՝
http://mijin.mskh.am/14577
Մայիսյան հավաքի շրջանակնՀանդիպում Վանաձորի թիվ 2 դպրոցի ուսուցչական անձնակազմի հետ: http://mijin.mskh.am/14518
-
http://mijin.mskh.am/14539 Մայիսի 3-ին բաց դաս քիմիայի ընտրության խմբի հետ՝Գենետիկ կապը անօրգանական նյութերի միջև Գործնական աշխատանք`իրագործել շղթա՝
Mg>MgO>Mg(OH)2>MgCl2 Մետաղ-հիմնային օքսիդ հիմք-աղ
Փորձ 1. Մագնեզիումի այրումը
2Mg+O2=2MgO
Փորձ 2. Մագնեզիումի օքսիդի փոխազդեցությունը ջրի հետ
MgO+H2O=Mg(OH)2
Փորձ
3.Հիմքերի հայտանյութերի հետ:Լրացրեք աղյուսակը
Ինդիկատորների անվանումը
Նրանց գույները
Հիմքերում առաջացած գույները
լակմուս
մանուշ.
ֆենոլֆտալեին
անգույն
մեթիլնարնջագույն
նարնջ.
Փորձ 4 Չեզոքացման ռեակցիա.Հիմքերի փոխազդեցությունը թթուների հետ
Mg(OH)2+2HCl=MgCl2+2H2O
Գրել բոլոր ռեակցիաների հավասարումները:
- Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն
- Նախագիծ 9-րդ դասարաններում Տարրերի քիմիա-մետաղներ ,շարունակություն: Անուշ Նիկողոսյան՝https://docs.google.com/presentation/d/1oYhk3S3PptNYgd03D3cY9_Bb6ccg2bYcjW384t6xAIA/edit#slide=id.p
https://docs.google.com/presentation/d/1qIZJ6CRYjvAbWPQRdD8J7UGITyrxG4Bh-YjU64NsWLs/edit#slide=id.p
http://www.slideshare.net/AnushikNikoghosyan/qimia-alkaliakan-metaxner
- Նախագիծ՝7-րդ դասարաններում՝Քիմիական տարրերի անձնագրերի ստեղծումը
- Ճամփորդություններ տարբեր արտադրություններ
- Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակությունը:

2Mg+O2=2MgO
Փորձ 2. Մագնեզիումի օքսիդի փոխազդեցությունը ջրի հետ
MgO+H2O=Mg(OH)2
Փորձ
3.Հիմքերի հայտանյութերի հետ:Լրացրեք աղյուսակը
Ինդիկատորների անվանումը
|
Նրանց գույները
|
Հիմքերում առաջացած գույները
|
լակմուս
|
մանուշ.
|
|
ֆենոլֆտալեին
|
անգույն
|
|
մեթիլնարնջագույն
|
նարնջ.
|
Փորձ 4 Չեզոքացման ռեակցիա.Հիմքերի փոխազդեցությունը թթուների հետ
Mg(OH)2+2HCl=MgCl2+2H2O
Գրել բոլոր ռեակցիաների հավասարումները:
https://docs.google.com/presentation/d/1qIZJ6CRYjvAbWPQRdD8J7UGITyrxG4Bh-YjU64NsWLs/edit#slide=id.p
http://www.slideshare.net/AnushikNikoghosyan/qimia-alkaliakan-metaxner
Նախագծեր՝ապրիլ 2016թ:
- Ապրիլի 26-ին քիմիայի ընտրության խմբի հետ մասնակցեցինք էկոտուրյան բաց դասին` http://mijin.mskh.am/14426
- Ապրիլի 22-ին Երկրի օրը երկրի հետ՝ 4-րդ դասաժամ: 7-1 դասարանի քիմիայի խումբ՝ մագլցող տնկիների տնկում բնագիտական բակում:
https://qristinem.wordpress.com/2016/04/22/%D5%A5%D6%80%D5%AF%D6%80%D5%AB-%D6%85%D6%80%D5%A8-%D5%A5%D6%80%D5%AF%D6%80%D5%AB-%D5%B0%D5%A5%D5%BF-7-1-%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%AA%D5%A1%D5%B4%D5%AB%D5%B6/
- Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն
- Էկոտուրի ընդառաջ՝,,Մթնոլորթի պահպանումը..նախագիծ (քիմիայի խմբի հետ)
- Նախագիծ՝ 8-րդ դասարաններում՝Ջուրը՝համար մեկ նյութը երկրագնդի վրա http://mijin.mskh.am/14284 https://alexmanukyan.wordpress.com/2016/04/14/%D5%BB%D5%B8%D6%82%D6%80/
- Նախագիծ 9-րդ դասարաններում Տարրերի քիմիա-մետաղներ Կրթահամալիրը կրթական պարտեզ»նախագծի շարունակություն


Բնագիտության ներքին բակում աշխատանքներ
ՆԲպատակը-բնագիտության ուսուցումը բնագիտության ներքին բակում
1.ացօթյա լսարանի ստեղծում. քարերի դասավորվածությամբ ստեղծել սեղան, աթոռներ, լվանալ, հնարվորինս հարթեցնել, ներկել:
2.Բակը դարձնել ծաղկանոց:
Այդ նպատակի համար՝
ա.հայթայթել ծաղիկների սերմեր և թաղարներ
բ.փխրեցնել և պարարտացնել հողը
գ.փոքրիկ քարերով ձևավորել հողային տարացքներ,տնկել և ցանել թաղարները և սերմերը,ջրել
Նախագծեր 2016թ երկրորդ կիսամյակՊատանի քիմիկոս ընտրությամբ գործունեություն
- ,,Հետաքրքրաշարժ փորձեր..շարունակելի
- Միջառարկայական նախագծեր՝,քիմիա ֆիզիկա,,կենսաբանություն՝շարունակելի
- Ինչ տարրերից և նյութերից է կազմված մեր օրգանիզմը
- 4.Նախագիծ՝Ռադոնի որոշումը օդում երկրաշարժի ժամանակ5. ճամփորդություն՝Սեյսմիկ կայան քիմիայի ընտրության խմբի հետ՝ Նպատակը`Երկրաշարժի որոշումը քիմիական նյութերի միջոցով
Նախագծեր 2015-16թ.
Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր՝
7-րդ դասարաններում՝
Հայ և արտերկյա քիմիկոսների կյանքը և հայտնագործությունները:
Թորոսյան Սոնա՝
http://milenatorosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_39.html
Մարգարյան Սարգիս
՝https://saq2003.wordpress.com/category/%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1/
՝https://saq2003.wordpress.com/category/%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1/
Թադևոսյան Անուշ
՝http://www.slideshare.net/anushtad/hay-ev-arterkrya-qimikosneri-kyanqi-masin
Թորոսյան Միլենա՝
http://milenatorosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_39.html
Մարկոսյան Միլենա՝
http://milenamarkosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_21.html
8-րդ դասարաններում՝ N 1-տարրը երկրագնդի վրա: Օքսիդները մեր շրջապատում:՝http://www.slideshare.net/anushtad/hay-ev-arterkrya-qimikosneri-kyanqi-masin
Թորոսյան Միլենա՝
http://milenatorosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_39.html
Մարկոսյան Միլենա՝
http://milenamarkosyan.blogspot.am/2016/01/blog-post_21.html
http://mijin.mskh.am/12954- Էդիտա Գալստյան
http://mijin.mskh.am/12926 -Գայանե Օհանյան
https://editagalstyan.wordpress.com/2015/12/14/%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D6%83%D5%B8%D6%80%D5%B1%D6%89-%D5%A9%D5%A9%D5%BE%D5%A1%D5%AE%D5%B6%D5%AB-%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%B8%D6%82%D5%B4/Գաստյան Էդիտա
9-րդ դասարաններում՝ https://editagalstyan.wordpress.com/2015/12/14/%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D6%83%D5%B8%D6%80%D5%B1%D6%89-%D5%A9%D5%A9%D5%BE%D5%A1%D5%AE%D5%B6%D5%AB-%D5%BD%D5%BF%D5%A1%D6%81%D5%B8%D6%82%D5%B4/Գաստյան Էդիտա
Տարրերի քիմիա
Պատանի քիմիկոս ընտրությամբ գործունեություն
Հետաքրքրաշարժ փորձեր
Սեպտեմբեր-նոյեմբեր կատարած նախագծեր Միջառարկայական նախագիծ՝քիմիա,ֆիզիկա,կենսաբանություն
Անվանումը՝,, Մաքուր նյութեր.
- http://mijin.mskh.am/12369
- https://gayanemkhitaryan.wordpress.com/%D5%B6%D5%A1%D5%AD%D5%A1%D5%A3%D5%AE%D5%A5%D6%80/
- https://www.youtube.com/watch?v=LIMg31zYxNY&app=desktop
- միջառարկայական նախագծի շրջանակներում ճամփորդություն,Աղի լիճ.. Գաջի գործարանի,,լողավազաններ.. քիմիայի ընտրությամբ գորունեության խմբով:
http://mijin.mskh.am/12495
http://mijin.mskh.am/12492 - http://mijin.mskh.am/12592
.Նախագիծ՝ջրածին որպես այլ ընտրանքային վառելանյութ՝՝
- Ջրածնի ստացումը՝ http://mijin.mskh.am/12402
- Ջրածինը որպես վերականգնիչ՝՝ http://mijin.mskh.am/content/%D5%A1%D5%B5%D5%BD%D6%85%D6%80-%D6%84%D5%AB%D5%B4%D5%AB%D5%A1%D5%B5%D5%AB-%D5%A8%D5%B6%D5%BF%D6%80%D5%B8%D6%82%D5%A9%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%AA%D5%A1%D5%B4%D5%AB%D5%B6-%D5%BE%D5%A5%D6%80%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6%D5%A3%D5%B6%D5%A5%D6%81%D5%AB%D5%B6%D6%84-%D5%BA%D5%B2%D5%AB%D5%B6%D5%B1%D5%A8-%D5%BB%D6%80%D5%A1%D5%AE%D5%B6%D5%AB-%D5%B4%D5%AB%D5%BB%D5%B8%D6%81%D5%B8%D5%BE
7-րդ դասարաններում
- Հայ և արտերկյա քիմիկոսների կյանքը և հայտնագործությունները:
- Մաքուր նյութեր և խառնուրդները մեր կենցաղում:
8-րդ դասարաններում՝
- N 1-տարրը երկրագնդի վրա: Օքսիդները մեր շրջապատում:
- N 1 տարրը տիեզերքում:Քիմիան և տիեզերքը:
- N 1 նյութը երկրագնդի վրա:
- Տարրերի քիմիա
Նախագիծ`Ջերմոց 2015թ
Կարող եք տեսնել այստեղ և այստեղ:
Նախագիծ`
՝ Ջերմոց ՝պարարտանյութերի դերը
բույսերի աճման համար
Միջառարկայական նախագիծ`քիմիա,ֆիզիկա,կենսաբանություն
Նպատակը`ջերմոցի կառուցվածքը,
հողի կազմությունը և պարարտանյութերի դերը ջերմոցային բույսերի աճման համար:
Բույսերի բնական աճի ու զարգացման համար անհրաժեշտ է մոտ 22 քիմիական
տարր.միկրո
և
մակրո
տարրեր:Երեք կարևորագույն
տարրեր՝
ազոտ,
ֆոսֆոր,
կալիում
բույսերին
անհրաժեծտ
են
մեծ
քանակությամբ:
Եվ
այդ
պատճառով
է
, որ
այդ
տարրերը
մտնում
են
պարարտանյութերի
կազմի
մեջ::
Գոյություն
ունեն ազոտային, ֆոսֆորային,կալիումական պարարտանյութեր: Ջերմոցում տարբեր
բույսերի
աճման
համար
հողում
անհրաժեշտ
են
կոնկրետ
պարարտանյութերի
առկայությունը:
Ազոտը՝ ընդհանուր բնութագրումը, ստացումը, հատկությունները:
Ազոտի
կարևորագույն
միացությունները:
Ֆոսֆոր՝՝ ընդհանուր բհութագրումը, ստացումը, հատկությունները:
Ֆոսֆորի կարևորագույն միացությունները: Մակրո-
և
միկրոտարրերի
նշանակությունը
բույսերի
աճման
համար:
Ազոտային,
ֆոսֆորային,կալիումական
պարարտանյութերի
կիրառումը
գյուղատնտեսության
մեջ:
Ծրագիր-նախագիծ , Նախագիծ-քիմիա, Իրականացված նախագծեր 7-9 (Առաջին Կիսամյակ 2013թ. -2014թ.)
Ծրագիր-նախագիծ , Նախագիծ-քիմիա, Իրականացված նախագծեր 7-9 (Առաջին Կիսամյակ 2013թ. -2014թ.)
Գործընթացքը.
Սովորողները բաժանվում են խմբերի, ընտրում են թեմաները , ինքնուրույն աշխատում են թեմաների վրա:
Նախատեսված գործնական աշխատանքները`
Գործնական աշխատանք
՝
Ազոտի
և
ամոնիակի
մոլեկուլների
մոդելների
հավաքումը:
Գործնական աշխատանք
՝
Ազոտական
և
ֆոսֆորական
թթուների հատկությունները:
Գործնական աշխատանք՝
Ծանոթացում
ազոտային
և
ֆոսֆորային
պարարտանյութերի
հետ:
Գործնական աշխատանք՝
նիտրատների
որոշումը:
Գործնական աշխատանք՝Ֆոսֆորական հանքային պարարտանյութերի որոծումը:
Նախատեսված
ճամփորդություն՝
Այցելություն
տարբեր ջերմոցներ`Կարին գյուղի:
Արդյունքների ամփոփումը, գնահատումը`Ուսումնական նյութի ստեղծում:
«Հակոբ Հակոբյան» բնագիտական-տեխնիկական ստեղծագործության կենտրոնի նորացման նախագիծ
ՆԱԽԱԳԻԾ`
Հակոբ Հակոբյանի անվան
այգին ,որպես ուսումնական միջավայր
Նպատակը`
1.
Բնության երևույթների ուսումնասիրությունը
2.
Էկոլոգիական խնդիրների ուսումնասիրությունը
Գործընթացը`
1.
Տարածքի մաքրում
2.
Տարածքի չորացած ճյուղերի և ծառերի հատում:
3.
Տարածքի հողի փխրեցում,պարարտացում,բերի հողի ավելացում
4.
Անհրաժեշտության
դեպքում տարածքի ցանկապատում,ներկում
5.
Ավելի ադապտացված բույսերի , պտղատու ծառերի/բալենի.կեռասենի,ծիրանի,թզենի/տնկում և խնամք
6.
Նոր `Հայաստանի համար ոչ բնորոշ
բույսերի հայթայթում և տնկում
7.
<<Ջերմոց
>> նախագծի իրականացում
Նախագծի իրականացման համար անհրաժեշտ պարագաներ
1.բահեր`5հատ
2.փոցխեր`3հատ
3.պարարտանյութեր
4.սևահող
5.տնկիներ
6.դույլ`2հատ
7.աշխատանքային
ձեռնոցներ
8.ճյուղահատման
մկրատ
9.սղոց
10.5 հատ սեղան 20 հատ աթոռներ
Ճամփորդություններ.
1.բուսաբանական այգի
2.Կարինի տնկարան
3.Ստեփանավանի <<Դենդրոլոգիական>> այգի
Իրականացումը.բնագիտության կենտրոնի դասավանդողներ,
7-12-րդ դասարանների սովորողներ,այգեպան:
Իրականացման ժամկետը. Անժամկետ
Այս նախագծի իրականացման սկիզբը՝ տարածքի մաքրում, մոլախոտերի
հեռացում, նոր տնկիների ավելացում:
Ժաննա Թադևոսյան
Սիրուշիկ Սահակյան
Գայանե Մխիթարյան
Նախագծի իրականացման շարունակություն: Հակոբ Հակոբյանի անվան այգին ներկա դրությամբ
Թամար Հարությունյան – այգու ձևավորումը
Անուշիկ Նիկողոսյան
Սիրուշիկ Սահակյան
Աշխատանքները շարունակվում են:
0 comments:
Отправить комментарий