четверг, 24 августа 2017 г.

Սովորող-սովորեցնող շարունակական

Սովորող-սովորեցնող
Նպատակը
1.Միջին դպրոցի քիմիայի ընտրության խմբի սովորողների գիտելիքների,փորձեր կատարելու հմտությունների և կարողությունների փոխանցումը կրտսեր սովորողներին
2. 5-րդ դասարանի սովորողների մոտ ձևավորել  կապը բնագիտական առարկաների միջև`քիմիա,ֆիզիկա,աստղագիտություն,կենսաբանություն
3.Ծանոթացումը բնագիտական լաբորատորիաների հետ`քիմիական սարքերի,նյութերի հետ
4.Սովորեցնել անվտանգ փորձեր կատարելու հմտություններ և կարողություններ
5.5-րդ դասարանի սովորողների մոտ խթանել հետաքրքրությունը դեպի բնագիտական առարկաները`մասնավորապես քիմիայի նկատմամբ
6.Այցելելով տարբեր լաբորատորիաներ և արտադրամասեր,սովորել , սովորեցնել և փոխանցել կրթահամալիրի փորձը
Ընթացքը
,,,Մուտք..ճամբարի ,7 և 8-րդ դասարանի սովորողները և 5-րդ դասարանի սովորողների հետ համատեղ դասեր
Այցեր ԵՊՄ,ԵՊ:Հ -ի ֆիզիկայի և քիմիայի լաբորատորիաներ,տարբեր արտադրամասերի լաբորատորիաներ:
Բովանդակությունը
1.Ծանոթացում քիմիայի լաբորատորիայի հետ
2.Անվտանգության կանոնների պարզաբանում
3.Քիմիական և ֆիզիկական երևույթների ուսումնասիրում
Փորձ 1. Նյութերի այրում`մագնեզիումի այրում
Փորձ 2. Եգիպտական օձեր
ՓՈրձ 3. Թթվածնի ստացումը ջրածնի պերօքսիդից
Փորձ 4. Հրաբուխ`ամոնիումի բիքրոմատի քայքայում
Արդյունքների կներկայցվեն բլոգներում և ենթակայքում

0 comments:

Отправить комментарий