Ֆլեշմոբ մարտ 2017
1.Առաջարկեք
հետևյալ խառնուրդի՝պղնձի (II)օքսիդի,կալիումի
քլորիդի,պայտածուխի և երկաթի խարտուկի: բաժանման եղանակներ:
2. Որոշեք
տարրերի օքսիդացման աստիճանները հետևյալ նյութերում՝ HСl, Cl2, HClO2 , HClO3 , Cl2O7 Հետևյալ նյութերից որոնք են հանդես գալիս միայն օքսիդիչ,որոնք՝
միայն վերականգնիչ և որոնք՝և օքսիդիչ և վերականգնիչ:
3.Էլեկտրոնային հաշվեկշռի միջոցով հավասարրեք
ռեակցիան,նշեք օքսիդիչը և վերականգնիչը:
КСlO3 → КС1 + КСlO4.
4.Քիմիայի լաբորատորիայում 8 -րդ դասարանի
սովորողները կատարում էին գործնական աշխատանք՝Թթվածնի ստացումը կալիումի պերմանգանատի ջերմային քայքայումից:
Հանկարծ Արմենի փորձանոթը կոտրվեց և 2գ կալիումի պերմանգանատը թափվեց սպիրտայրոցի
բոցի վրա :Առաջացավ բոցավառություն,որը հասավ մինչև առաստաղ:Արմենը զրկվեց
շարունակելու փորձը,որովհետև նա խախտել էր անվտանգության կանոնները քիմիայի
լաբորատորիայում:Որոշեք անջատված թթվածնի ծավալը(ն.պ.),եթե կալիումի պերմանգանատը
պարունակում էր 0,02գ խառնուրդ:
5;Որ տարրը կարելի է անվանել
կյանքի և մահվան և ինչու:
0 comments:
Отправить комментарий